Hamiş olduğumu hissettiğimde henüz ne kan ne de idrar testinde çıkmamıştı. O his geldiği için, bebeğime bunu yapmayacağım dedim ve bir daha içmedim. İlk iki üç gün çevremi uyardım asabi stresli olabilirim mazur görün diye. Öyle de oldu. Çok gerildiğim zamanlar oldu ama içmedim. Bırakmadan önce günde 1.5 paket içerdim. Çok gergin olduğum günlerde 2/2.5 paketi bile buluyordu.
Kendinize inanın ve güvenin. Bir gün içmeyince, ikinci gün bak dün içmedim diyorsunuz, üçüncü gün bak iki gündür içmedim diyorsunuz. Öyle öyle gidiyor. Birde ilk iki üç gün içmesemde, arkadaşlarım veya eşim içerken onları kokladım itiraf edeyim 😂