Merhaba hanımlar,
Bende hormonal bozukluklar insülin direnci ve polikistik over sendromu var. 2 ay önce evlendim ama yaklaşık 2 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Boyum 1.60 kilom ise 100. Etrafımdaki tüm arkadaşlarım da kilolu ve pcosu var. Bir tanesi ilk hamileliginde 7. Haftada bebeğin kalp atışı durmuş, diğeri 3 kere düşük yapıp sonrasında içinde parçalar kaldığı için rahim kanseri olmuş. O kadar çok kötü hikaye duydum ki insanlar bana ya kimyasal gebeliktir, ya dış gebeliktir, ya da sağlıklı gebelikse düşük olma ihtimali çok yüksek gibi kendi kötü deneyimlerine göre yorum yapıyor. Aynı durumda olan var mı sormak istedim, ya da size de farklı şekillerde böyle yorumlar oluyor mu veya kendi psikolojinizi veya korkularınızı nasıl yönettiniz