Papatya50 Haftamdayım iki gündür belim çok ağrıyor ve bugün de çamaşırda katı (kurumuş sümük gibi ) kahverengi leke gördüm endişelenmeli miyim
eminebsbnr Papatya50 ayni sey benim de basima gelmişti şükür doktora gittigimde her sey normal cikmisti, endiselenme ama yine de her ihtimale karşı bir doktora görün icin rahatlasin. stres yapma☺️🧡
Busraaaakkk Papatya50 Benimde 11.haftamda oldu aynısı. Çok hafif ince bi çizgi halindeydi leke. Doktorum kontrolde, eğer kırmızıya dönerse ve regl gibi yoğun bir kanama olursa o zaman tehlikeli demişti. Kahverengi leke beklemiş eski kan oluyormus