Glsmdzn Kızlar ben 18 haftalık hamileyim ilk gebeliğim erkek cinsiyeti ama daha hiç hareket hissetmedim herkes 16 da 15 de yerinde durmuyor diyorlar benim 18 in bitecek ama hissetmiyorum
Deletedmom541 Glsmdzn ilk gebelikte normal, bende 23 haftadayim 3/4 gun oldu hissedeli.. hatta 19 haftada doktora sormustum niye hissetmiyorum diyede 20 haftadan sonra hissederseniz dedi..
Gokceeee Glsmdzn canim bende 18 haftaligim bir kac kere karnimda pıt diye bisey hissettim sadece 15 16 haftalik hissediyorm diyenler bence gaz dolanmasini bebek hareketi saniyolar yada ilk gebelikleri degil doktor 20 de hissedersin dedi banada
Gncezgii Glsmdzn bende 21 haftalıgım 2 haftadır tam hissediyorum normal bazıları geç hissedebiliyo ki ben 49 kilo oldugum halde gec hissettim
Aysesare Glsmdzn 15 -16 haftalar çok çok erken, 20.haftadan sonra ayırt edebiliyorsunuz öyle diyenler yanılıyor bence
Glsmdzn Gokceeee inşallah canım ya doktora 16. Haftada sordum 20 21. Haftalarda hissedersin dedi ama sürekli 15 16 da hissediyoruz yerinde durmuyor filan diyorlar bende kötü oldum sorun bende sanırım diye
Nata97 Canim ilk hamilelik zamani gec hiss ediliyor. Bende de ilk hamileiyim ve 20ci haftada hiss ettim bende de erkek. Hem de zayif anneler daha cabuk ve daha hassas hiss ederler endishelenme)))
Gncezgii Glsmdzn bagırsak hareketleri gibi oluyo ilk anlamakta zorlanıyosun zaten belki hissediyodursun karıstırıyodursun soguk sut iç sırt üstü yat belki anlarsın
haticenur1 Glsmdzn ilk gebelikte geç hissedilir diyorlar canım bnm ikinci gebeliğim olmasına rağmen 17 haftada hissettim.yani çok çok normal seninki stres yapma boşuna
Yasemincifci Glsmdzn bormal canım 21. Haftaya kadar hissedemezsin herks bir olcak diye bir şey yok kimi geç kimi erken
Sezenkarademir Glsmdzn canım otururken ayaklarını yukarı toplardan Biraz seğirme gibi hissedersin veya sırt üstü yatarsan. En belirgin 22. Haftadan sonra oluyor 😂