beyzanrbirce 39+0 dayım , 37 çatı muayenesinde 1 cm açıklık vardı,nst de sancı çıkmıyor. ara ara giren bel kasık agrıları ve gaz sancısı var. Kasılma bunlar mı oluyor nasıl ayırt edeceğim
ranakzrn2 beyzanrbirce regl sancini düsün onun dahada kötüsü korkutmak istemem asla😂 ama yasicaksin zaten ama ilk asamada o kadar siddetli gelmez benim ilk suyum gelmisti sonra sancilarim baslamisti her kadinin farkli olur illaki
aysegulozak beyzanrbirce regl sancisi gibi belinden baslayip karnina dogru kasilmaya baslayacak inceden
Cerenbelis1 beyzanrbirce canım regl sancısı gibi başlıyo ilk başlarda sonradan şiddetleniyor diyorsun işte doğum sancısı ayırt edilmicek bişey değil rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Fatmakrkz beyzanrbirce canım anlamama gibi bir ihtimal yok emin ol. Yani gelir ya anlamazsam diye birşey yok o öyle basit bir ağrı değil. Ben hastaneye gidene kadar arabanın koltuğunu parçaladım resmen. gittiğimde sen daha bugün doğurmazsın dediler öyle ha deyince gelmiyor özellikle de ilkse saatlerce sancı çekebiliyosun. Bi seste kurtar kuzum inşallah ♥
miniminibiri Dinlenince duş alınca geçiyorsa gerçek sancı değil. Gerçek sancı dinlenince geçmez düzenli gelir ve mutlaka anlarsınız acısından🥲🥲🥲
miniminibiri beyzanrbirce Önce uzun olur atıyorum saatte bir gelir 40 dk da bir gelir yarım saatte bir gelir sonra 10 dk 5 dk’da bir gelir 5 dk da bire düşünce hastaneye gelin diyolar genelde böyle bazıları gidiyo 8 cm bazılaro gidiyo 3 4 cm o da baya fark ediyor
miniminibiri Zaten ilk doğumsa süreç baya uzun sürüyor genelde, nadiren de kolay hızlı doğuran vardır ama ilk doğumlar uzun sürer
mehmetsaki miniminibiri bende suyum geldiği gibi hastaneye gitmiştim ama hiç sancım yoktu suni sancı verdiler öyle onu çektim geceye kadar açılmanın olmasını bekliyorlardı ya sonra doğum başlayınca elhamdülillah o süreç hızlı geçti Doktor’un ve ebelerin talimatlarını dinlemek ve bağırmamak doğumu kolaylaştırıyor
aysegulozak beyzanrbirce hafiften hareketli olabiliyor zaten hissediyorsun bi tuhafllik var diye anormalligi anlayabiliyorsun
miniminibiri mehmetsaki Bağırmamak çok önemli ıkınmayı öğrenmek çok önemli bende su gelişiyle gittim nst de sancım 100lerdeydi suni sancı taktılar ona rağmen 16 saat sancı sonrası doğum gerçekleşti