Bydmrmrv öncelikle ben beyaz takım almadım bir gece kalinacaksa leke oluyor ilk gebeligimde yapmıştım o hatayı şimdi koyu renk aldim, iki gecelik bir sabahlik bide hırka aldım sezeryandan sonra üşümüştüm. Onun dışında depend bez çok rahat oldu, çorap, filtre kahve, kayısı kompostosu ya da hoşaf hem iyi geliyor hemde gaz için yardımcı oluyor. Emzirme için göğüs kalkanı koydum hem nemli tutuyor yara daha az oluyor hemde süt gelirse orada birikiyor kiyafetinize akmıyor, göğüs pedi koydum yine kıyafete gecmemesi için, ekstra olarak iç çamaşırı ve emzirme sutyeni koydum ama ilk gebeligimde hiç kullanmadım onları lazım olursa diye yine koydum. Bide tavsiyem pantolonlu olan pijama takımları sezeryanda rahat olmuyor tam dikiş yerinize geliyor ya da üst kısmına gecelik daha iyi bide sürekli kontrol falan edildiğinden pijama altını çıkarmak eziyet oluyor benim tecrübelerim boyle🙏