bebiveben Nerdeyse 25.haftadan sonra karnım sürekli sertleşti ve bebek hep bi yerde toplanıyordu. Neyse ki 30.haftada nstde sancı falan çıkmadı. Şuan seninle aynı haftalardayız, ikinci gebeliğim. Arada benimde sızlıyor, bu sızlama sırtıma bile vuruyor. Belim ve kaburgalarım da çok ağrıyor. Bebek bazen kasıklarımda toplanıyor gibi hissediyorum, orası bile taş gibi oluyor. İlkinde 35.haftamda sancıyla doğuma gittim. Fakat üstünden 4 sene geçtiği için sancı nasıl bişeydi hatırlamıyorum.