Ayserr Merhaba Hanımlar ben 36Haftamdayım Nişan geldi bugün sizlerde geldikten sonra ne zaman doğum başladı sizce erken mi Haftama göre hafif arada alt karnım da ağrı giriyor ilk gebeliğim
sude_18 Ayserr acile bı görün istersen canım doktor açıklık varmı diye bı kontrol eder için rahat olsun en azından
Jrnfudjrjr Ayserr bence gitmenize gerek yok nişan geldiği gibi doğum olmuyor bazen haftalar sonra oluyor doğum
miniminibiri Benim 37de geldi 39+6da doğum yaptım yaklaşık 3 hafta sonra yani. Genelde 1 2 güne doğum oluyor ama ben gibi istisnalar da var doktora gitmeyi gerektiren bir durum değil bence, sonrasında doğum başlayacaksa sancılar yavaştan gelmeye başlar
aysnrzgr21- Korkma benimde oğlumda nişanım geldi bi kaç saat sonra sancılarım başladı ama nişandan sonra günlerce doğurmayanda var mesela kızımda nişan gelmedi