mervegunerr Elif-Salih sürüp pijamamı giydim açıkcası açık bekleyemiceğim için zaten kremin yapısı baya yoğun hemen emilmez gibi
mervegunerr minismom ay iyi bari ben de gümüş kapak aldım umarım çok yara olmaz en çok ondan korkuyorum sanırım🫠
mervegunerr Elif-Salih ay ben de çok korkuyorum ya o yüzden hemen başlıyım dedim ama pozitif düşünelim bence biz önlemimizi alalımda geriside hallolur bir şekilde🥰
Sainmizgin mervegunerr bence başlayın gerekirse gümüş kapakları bile şimdiden takım ben çektim o yarayı siz yaşamayın
mervegunerr Sainmizgin dün akşam kreme başlasım hamileliğim boyuncada çatlak kreminden göğsüme sürmüştüm hep inşallah yara olmaz🥰