Merhaba kizlar bişey sorucam size 18 aylik oğlum var doğumdan bu yana adet görmedim doktora gitdim emzirdigim için olmadığımı söyledi tüm hormonların da gayet iyi ikinci bebeği düşünüyoruz acaba böyle bi durumu yasayan oldumu aranızda regl görmeden emzirirken gebe kalan varmi sütten kesmekte istemiyorum afet söktürücü kullana bilirim ama gerek duymuyorum doktor gebe kalınır dedi ama baskı yaptığı için geciktiriyo söyledi varmı aranızda böyle bi durumla karsilasan