Annekuzusu_1 Kızlar ilk kızım sezeryan ile 38+6 da doğdu. Şimdi 30+4 haftalık gebeyim 40.haftada falan yapılabilir mi acaba yada illa 38 demi alınıyoruz ameliyata??
Mlk5656 İkinci sezeryan olucam ilki 39+2 Buda nasipse 38+3 e gün verdi ikinci sezeryan için 40 hafta bekletilmiyor diye biliyorum