Pgtbebek Merhaba kızlar, 27 haftalık hamileyim. Bu sağlıklı krakerlerden yaptım. İçine keten tohumu da koydum. Keten tohumu gebelikte yememek mi lazım?
yourpariah Pgtbebek hayır neden yenmemesi lazım diye düşündün aksine ben faydalı diye biliyorum hem omega 3 hem protein kaynağı
merveasilorhan Pgtbebek östrojen hormonunu arttırdığı için çok önerilmiyor diye biliyorum fazlasını yemediğiniz sürece bişey olmaz herşeyin fazlası zarar sonuçta
yourpariah Pgtbebek kaşık kaşıl yemediğin sürece östrojeni de fazla arttırmaz bence canım arada bir sakınca yok dedi yapay zeka da