Akseec emine717_ amaan neyse demek ki aynı şeyi yapıyomuşuz aynı şeymiş evet bende baktım beynim yandı kelimenin doğrusunu unuttum tekrarlarken hahahah😂
emine717_ Akseec 15 Eylül daha koyu ama benimde böyle du 10 11 pik gibi 12 Eylül’de siliklesti ben 9 10 11 değerlendirebildim
Akseec emine717_ bende yarını da değerlendiririm ondan sonra 1 gün dolu 1 gün boş devam etcem yıldım valla sıkıntı geldi ya
emine717_ Akseec of bu ovulasyonla takip işinde de bu sıkıntı ya görev gibi hadi pozitif gel silik oldu negatife döndü git uzak dur çok komik gerçekten sıkılıyorum resmen zevk alamıyorum oldu mu olcak mı diye düşünmekten 😂
fatmanur3824 Akseec harbiden öyle oluyor insan yaaa😂 ben seni geçen aydan hatırladım bu ay doktor ile devam edicez demiştin sanki
emine717_ Akseec 10 Eylül’de test pozitif oldu benim eşim asker çabuk izin al eve gel test pozitif çıktı dedim komutanlardan izin alirke eşim çağırıyor çocuğum olcak diye izin almış herifleri de strese sokuyoruz kendi stresimiz yetmiyormuş gibi sanki 🤭😂