Gul1402 Eşim cok beğenmiş, bende beğeniyorum. Çevremizde de cok fazla yok . Hem yeni nesil Alya lina eva neva gibi bir isim de değil ama biraz ağır gibi mi bilemedim. Söylemedi de güzel kararsix kaldım. Bende ipek ismini önerdim bakalım
Serfiraz Gul1402 çok güzel. Gerçekten de bu isimdekiler cok zeki oluyor. Eski isimler daha güzel anlamli bence koyun.
ddefnos Gul1402 arkadaşım Zeynep bilge koymuştu iki yaşında o kadar akıllı bir kız oldu ki bence anlamını taşıyor bilge oluyorlar gercekten
Sedoss10 Kızımın adı😍ve gerçekten çok güzel . Her duyan şaşırıyor. Bu zamanda böyle isim var mı diyo duyanlar❤️ama biz çok seviyoruz . Hatta ikinci bebişimiz erkek olcağı için Kağan koymayı planlıyoruz nasipse 🤗😍 Bilge-Kağan olcaklar🤗
Gul1402 Sedoss10 aaa niye şaşırıyorlar, eskide kaldı niye koydunuz diue mi diyorlar. Esim de öyle diyor ipek istiyorum ama ipek de cok sıradan artık Bilge daha farklı ve zamansız ayni zamanda Türkçe ve anlamı da çok güzel. Bende eşime dedim eğer ikinci erkej olursa kagan olsun diue 😄
ipek-15 Gul1402 bende önerdim eşime Bilge ismini. Eşimin ismi Âlim bende Âlimin kızı Bilge olsun dedim. O da sen bilirsin diye her şeyi iş yerinde bana sorup bıktırıyorlar kızımada aynısını yaparlar her şeyi sorarlar dedi vazgeçtik😂
Sedoss10 Gul1402 🤗☺️adının anlamını taşıyor gerçekten. Ve bebekliğinde de inanılmaz uslu bi bebekti 🥰ben de ikinci erkek olursa babasının ismini istememesi için o zamanlar önlemimi almak adına Kağan olsun demiştim öyle de olcak Allah izin verirse🤗size de tavsiye ederim. Hakkınızda hayırlısı olsun. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻
Gul1402 ipek-15 aaa evet cok guzek olurmuş babasının adıyla 🩷 bende ipek istiyorum bi yandan da bu arada 😄😄
Gul1402 Sedoss10 yaa peki çevreden ne gibi tepki verdiler cok eski vs diyen oldu mu yoksa cok guzel diyen daha mi cok
Gul1402 senaaaaaaaaaa yaaa biz de mi koysak bilemedim esim cok beğenmiş bende beğendim aslinda ama benim aklımda ipek vardi . Bilge de cok hoşuma gitti, bilge daha anlamlı ve zamansız ama ipek daha modern ve kibar geldi
senaaaaaaaaaa Gul1402 ben de ipek ve bilge arasında gidip gelmiştim🥹 bilgenin anlamı çok hoşuma gidiyor bir de ipek çok var çevremde o nedenle tercih etmemiştim🫶🏻
Gul1402 senaaaaaaaaaa yaaa, bende iki isim arasında o kadar çok kaldin ki. Ipek daha zarif geliyor ama Bilge daha ömürlük. Nasil karar vercem bilmiyorum:(