Deletedmom231 Kızlar benim ablam daha önce dış gebelik geçirdi. 2 sene önce falan şimdiye kadar denedi ama hamile kalamadı. Rahim filmi çektirdi ilaçlar kullanıldı araştırıldı hiç bir sorun yok. Sadece tüplerden geçerken zor geçiyormuş son araştırılmasın da herşeyin yolunda gittiğini öğrenmiş. Şimdi sancılanmış dayanamamış 3 tane ağrı kesici içmiş 2 buçuk gün kanaması olmuş adet zamanıydı ama çok az süre ve çok az kanaması olmuş idrarında beyaz tortular varmış ve kasık ağrısı batması oluyormuş sizce hamile olabilir mi? Test almış ama negatif çıkmış 🤷♀️
dilekug Deletedmom231 tortu deyince kum döküyor olabilir mi diye düşündüm ben. sağlık ocağında kan ve idrar testi verse daha sağlıklı olur
Esrayusuf Deletedmom231 bence taş vardır onda yAda kum döküyor belirtiler onu gösteriyor mutlaka doktora gitsin
Deletedmom231 dilekug yani hiç öyle kum olayı yaşamadı böbreklerinde bir sorun olmadı bugüne kadar 🤷♀️
Esrayusuf Deletedmom231 nasip hayırlısı ne ise o olsun ablanıda fazla ümitlendirme aksi olursa kız üzülmesin
Deletedmom231 Esrayusuf Yok ümitlendirdiğini zaten kendisi de araştırmış hamilelik belirtisi de olabilir diye oda görmüş bende burda bi postta görmüştüm aynı böyle hamilelik belirtileri diye 😑
Deletedmom231 Migrenligebe Söyledim pek ümitli değil ama gidecek inşallah hamiledir dua edin lütfen🙏🙁