nurdan255 Kızlar 7 haftalık hamileyim idrarda +1 protein çıktı kızımdada bu sorun vardı bundada olunca çok korktum bugün tansiyonum 13.8 çıktı benim iki tane çocuğum var kendimi riske nasıl atıcam aldırsammı bebeği yoksa devammı edeyim bilemiyorum
yesimvera nurdan255 rabbim yardımcınız olsun dediğin gibi bir doktora görün ona göre riskli konuları konuşur bir karar alırsınız sizin için risk varsa ona Birşey diyemem bunu doktorunuzla beraber karar verirsiniz