teachermomyy23 merhaba 😌aralık doğumu olacak ınsallah bana bır ebe ve bırcok anne adayı şöyle dedı bebekler çabuk büyüyor ve çekme durumu oluyor bunu bırcok kısıden duydum o sebeple bır beden büyük al dedı yani şöyle 3-6 ayı 6-9 ay gıbı düşünüp aldım 5 adet mesela 0 3 ay 5 adet yani beşer adet aldım ve aldığım her seyı alt üst takım çıtçıtlı tulum ve zıbın olarak aldım çıtçıtlı tulum kullanım açısından pratık olsun dıye zıbınları kış bebeği olacağı ıcın uzun kollu aldım ama kısa kollu aldıklarım da oldu yaz ıcın alt üst şortlu takım aldım bırkac tane çok değil 10 lu satılan ağız mendıllerı aldım bıkac cıft çorap aldım şimdilik Belkı alırım duruma göre yine bir adet bornoz havlu gıbı banyo sonrası havlu aldım iki adet Müslin örtü aldım aile buyuklerımden de örgü ceketler hırkalar atkılar bere vs