Kızlar selamlar,
Hamileliginde hiç belirtisi olmayan oldu mu 5+3 haftaligim cuma günü sadece keseyi gördük 1 hafta sonraya çağırdı. Hiç bir belirtim yok benim ne kasık ağrısı ne belirtisi ağrısı vs. Hamile olduğumu unutuyorum bazen. Nisanda hamile olduğumda kasik ağrısı bacak ağrısı felan vardı bunda yok. Haziranda 12 haftalık kürtajim var biraz endişe oluyor ister istemez.