Hanımlar bulunduğum şehirde özel hastane yok. Devlete gidiyorum. Ama ilk doğumumu memorial Bahçelievler’de yapmıştım. Tekrar aynı doktorda ya da çam sakura da bir ebe tanıdığım var onunla yapacağım. Yani daha buna karar veremedim ama eski doktoruma hamileliğimi haber vermedim doğum için en son doktor uçuş raporu verene kadar duracağım sonra uçacağım. O zaman giderim doktora diyorum ama alırlar mı napcam lazım bilmiyorum ya..