Selam kizlar öğlen 12 de yaptığım testtim pike yakindi akşamuzerii piki yakaladım mi diye başka markadan yaptim saat 19 da daha silik cikti sizce neden olabilir? Bir yerde okumuştum gündüz 12-5 arasi aksam da 20 -22 arası yapın diger saatlerde LH hormonu salgılanmaz yazıyordu sizce boyle bir sey olabilir mi?