beyzakaya travay bölümünde yataklar var orda açılman olana kadar bekletiyorlar sürekli kontrol altında oluyorsun zaten yanına ebe gelip anlatıyor neler yapacağını dr açılman tamam diyince hemen doğum odasına geçiyorsun 3,4 tane çatal var oraya çıkıp doğumunu dikişini orda yapıyorlar sonra yine travayda doğumdan sonra 1 gün yatacağın yataklar var orda tamamlayıp evine gönderiyorlar