Naazli Buseipek35 3.5 ay önce 2. Sezaryenimi oldum. İlkide kolay geçmişti doğum sonraki süreç vs. 2. Daha kolay geçti. İnşallah sizinde öyle olur 🌼
Semakzm_ Buseipek35 ay bende ikinciye hamileyim ve tam 34 haftalığım doktorum 38 den sonra gün ayarlayalım dedi ama korkuyorum açıkçası nasıl olucak daha mı zor olur diye düşünüyorum yada belki kolay olur diye düşünüyorum öyle düşünmek istiyorum aslında korkularımdan biri de sonda bana uyusturmadan önce takmışlardı doktoruma rica edeceğim bunda uyuştuktan sonra takılması için
Zge12 Buseipek35 hayırlı doğumlar diliyorum canım inşallah güzel bi doğum olur Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻❤️
Zeynepackgz Semakzm_ bnmde sn büyük korkum sonda devlet Hastanesi’nde olacağım için dinlemezlse diye çok korkuyorum
Semakzm_ @“Zeynepackgz”#p37954524umarım bizi kırmazlar çünkü insanı büyük bi strese sokuyor Onun korkusu
Serivebebegi Buseipek35 hayırlı güzel kolay bi doğum olsun inşallah benimde 2.si yolda ilkinde özel deydim prenses gibiydim çok rahat geçmişti şimdi hastane fiyatlarından dolayı devlette olacağım daha üç ay var ama çok korkuyorum özellikle de sondadan 😄 ama el mecbur bebeğim için o acıya da katlanacağım sağlıkla gelsin😍🥰
Serivebebegi kyaas devlet hastanesinde odaya yatış yapıldığında ameliyathaneye gitmeden yani anestezi verilmeden takıyorlar maalesef yani oradakilerin insafına da bağlı kız kardeşim rica etmiş ona sonradan takmışlar ama arkadaşlarıma hep odada takmışlar
ozoz66 Sonda asla acıtmıyor korkmayın idrar yolu yanması gibi bir şey hissetmiyorsunuz benide spinal korkutuyor cekiştitmeleri falan hissettiğiniz için, ilkinde uyusmamıstım genele dönmüştü şuan 1 ayımız var asırı panik sardı