Bat 21 veya 22 eylül. Daha öncesinde boş gebelik yaşadım. O gebeligimi çok erken öğrenmiştim ve bir sürü strese girmiştim beta artacak mı kimyasal olacak mı falan diye. Ama bir yandan iyi olmuştu hemen sigarayı birakmistim vicdan yapip icememistim ama her hafta doktora gidip umutsuz donmek psikolojik olarak cok yipratmisti. Bir aklım diyor ki yine aynısını yap erkenden test yapmaya başla reglden önce. Bir aklımda o strese girme en az 1 hafta gecikme olursa yap. Sizce ne yapmalıyım? 19 unda da doktora gideceğim rahimle ilgili bir şüphem vardı onu netleştirmek adına. Yapacaksam da 19 unda yaparım cikarsa doktora da söylerim diyorum ama bilemiyorum