2babyy2 Merhaba hanımlar 15 haftalık gebeyim ve kanımda enfeksiyon çıkmış serum falan takıldı bebeği de gördüm ultrasondan şuan için iyi gözüküyor yaşayanınız var mı ne yapmalıyım bebeğe ne gibi zararı olur kalıcı hasarı falan olur mu
Baklavaseverim 2babyy2 Kalıcı hasarı bilmem ama ben de sebebi bilinmeyen kan da enfeksiyon vardı rahmim zaten bebeği kabul etmemişti öyle demişti de ama erken doğuma sebep oluyor keseyi delebiliyor bebeğe geçme riski de var dikkat et verilen ilaçları düzgün kullan zaten doğumdan önce yine damardan antibiyotik tedavisi uyguluyorlar 🥺