[silindi] devlet bilmiyorum. Özel akademi hastanesi (tabi hala orda mi bilmiyorum) nuri hüseyinoğlu der susarım. Ben böyle bir doktor görmedim. Arı gibi yorulmak bilmez sıkılmak bilmez bizi ayrı sever çocuğu ayrı sever. Kız kardeşim diye hitap eder. Yani nasil anlatılır bilmiyorum. Ucret ödemeden gittigimi bilirim. Benim görürsen koluma gir benle içeri gel derdi. Detayli ultrasonu kendi yapiyor + bi ücret odemiyorsun. Bilgisine de cok guveniyorum. Dogum sirasinda benim yanagimi oksamisti hic unutmam. Biz dogum paketi alirken cok pahali falan dedik. Nuri bey için bu fiyat normal kocaelinin ilk 3ünde demişlerdi hic vazgeçmedim. Ben şehir dışında bile doktora gittim hepsi ayri bişey söyledi ama nuri hocam tap diye teşhisi koydu hemen . Doğumdan sonra kizimi kontole götürmüştüm omun soyledigi tarihten once gittim. Hocam gelmisken goruneyim dedim yine ucret ödemeden koridorda karsilasmistik. Ya sen yabanci misin gel iceri dedi tuttu beni iceri aldi. Gebe kalmadan once, 9ay gebelik ve sonrasinda hep nuri Hocama gittim hic baska doktora gitmedim