Oglanannesi 32 haftalık doğdu oğlum, 17 gündür kuvezde. Yanına giderken ağlıyorum, yoğun bakımın kapısında ağlıyorum, bırakıp dönerken de ağlıyorum ama yanında ağlamıyorum💪🏻 her şey güzel olacak, evimize gideceğiz, abinle oynayacaksın diyorum… Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar, seni çok iyi anlıyorum. Evime kimseyi kabul etmiyorum, kimsenin aramasına ya da mesajına donmuyorum.