Atnc normaldede kahveyi günde 4-5 fincan içen biriydim ilk hamileliği m’de doktorum 2 yi gecmesin demişti ama ben fazlada içtiğim oldu bi sorun olmadı sadece kızım 1 yasından beri kahve gördügü yerde alıp kafasına dıkıyor fincanları 😂 anne kahve yap diyor şuan midem almadığı için içemiyorum uzun süredir tek temennim biran önce geçmesi bu durumun