Cekonomiiisstt Kızlar 2 Eylül Ovitrelle vuruldum 3 kimyasal geçmişim var 12 Eylül 9 14 Eylül 34 çıktı değerler nasıl ? Artış güzel dedi doktor ama korkuyorum yine kimyasal olmasından 🥹 Daha önce böyle bişey yaşayan var mı ?
Nur8893 Cekonomiiisstt Benimde 11 Eylül 6,26 13 Eylül 26,4 insan endişeleniyor böyle öğrenince İnşallah sağlıkla artar değerlerimiz ❤️ Yarın tekrar vereceğim bende .Güzel düşünelim güzel olsun İnşallah 🙂
Asill01 Cekonomiiisstt bnde 3 eylül iğne günüm yarın kan vercem insallah bnde güzel haberler alırım idrar testi önce pozitif sonra negatif son iki gündür tekrar pozitife döndü
Kubra1634 Cekonomiiisstt Merhaba tedavinizde hangi ilaçları kullandınız ? Benimde 3 kimyasal geçmişim var da o yüzden soruyorum
ElifUner Cekonomiiisstt canım bende 4 eylülde ovitrelle vuruldum. bugün ilk beta değerim 18,76 çıktı. umarım katlanarak devam eder. seninki gayet iyi görünüyor şu an. 3 kat artmış :) darısı başıma …
Cekonomiiisstt Nur8893 yaa inşallah güzel günlerimiz güzel artışlarımız olsun 🙏 Belirtilerin neler benim göğüslerim dolgun ve uçları sızlıyor kasık ağrım ve bide sanki böyle kasıklarımda çekilme var 🙂
Nur8893 Cekonomiiisstt Ben regl olacakmışım gibi oluyor sonra gidiyor o ağrı sürekli değil yani Bugünde kahverengi belli belirsiz lekelemem var yerleşme diye düşünüyorum arkadaşımda yaşamıştı .ve gaz problemi 🥹
Cekonomiiisstt Nur8893 ay ben lekelenme yaşamadım ama gaz çok kötü ya 2 gündür çok fazla şişkinlik yapıyor. İnşallah sonucu güzel olsun da tüm bu sıkıntılara değsin 🙏❤️
Nur8893 Cekonomiiisstt Aminnn aminnnn 3+6 gözüküyor regl tarihine göre . Bugün regl günümdü senin kaç haftalık
Cekonomiiisstt Nur8893 bende pcos var bat nedir bilemiyorum o yüzden. döngülerim düzensiz sat 3 Ağustos uygulamaya göre 6 hafta felan gösteriyor ama 2 Eylül iğneden sonrasında yumurtlamayı 4 Eylül olarak girdiğimde 3+6 felan diyor ilk gebelik ve o kadar karışık şu an her şey 😂
Nur8893 Cekonomiiisstt Benimde ilk gebelik herşey i çok düşünüyor insan bide aynıyız ozaman hemen hemen 🙂
Cekonomiiisstt Nur8893 evet hemen hemen aynı anda olmuş bebişler 🙂 doktorun ne dedi muayeneye ne zaman gideceksin
sultanserkan66 Kızlar banada dua edım bende ovıterelleden 11. Gun sonra yanı bugun test yaptım negatıf gordum uzuldum ıns degısır zamanla belırtılerım cok fazla benmkıde 3+3 gısterıo
Cekonomiiisstt Asill01 negatife dönmesi ilacın etkisinin geçtiğini gösterir. Sonradan pozitif olması vücudun kendi beta değeri demekmiş Belirtilerin var mı ? Testler silik mi ? İnşallah güzel sonuçlar alırsınnn 🙏🫠😇
Asill01 Cekonomiiisstt göğüs hassasiyeti war sadece Duphaston yaparmı bilmiyorum kendimi pozitife inandırmakta istemiyorum testler aşırı silik değil yani gölge değil ama kıpkırmızıda değil hergün yapıyorm testi gittikçe belirleşio ama
Asill01 sultanserkan66 sen nzmn kan vereceksin bnm iğne günü sağ 26mm çatlamak üzere solda biri 22 digeri 24 mm idi hemen iğne yapıp bgunden ilişki başlasın denildi coraspirin ve Duphaston verdi bide