babygirl02 Kızlar 19+1 haftalık gebeyim ve bugün nefes darlığı yaşıyorum her dakikada derin nefes alma gereği duyuyorum bu doğuma kadar böyle olur mu yoksa sonradan gider mi sizde durumlar nasil
Zelis_ozdrgn babygirl02 bende 24 haftalık hamişimm aynı durumu yaşıyorum çok çabuk yoruluyorum nefesim kesiliyo🫠
gulseviimm 20 haftalığım bende arada bir oluyor geceleri özellikle sürekli böyle gideceğini sanmıyorum belki yorulduğun için öyle olmuştur dinlen biraz
babygirl02 gulseviimm hep yatıyorum hiç bir iş yapmıyorum eşim bana yemek bile yaptırmıyor korkuyorum doğuma kadar böyle gidecek diye
babygirl02 Zelis_ozdrgn ben hiç bir iş yapmadığım halde böyleyim hep yatıyorum oturuyorum ona rağmen nefes darlığı yaşıyorum doğuma kadar böyle gidecek diye korkuyorum
1kovakizi Benim de 2-3 haftadır böyle 22 haftalığız anlamıyorum neden oluyor çok çabuk yoruluyırum sanki kalbime ağırlık oturuyor sıcaktan oluyor bana genelde…şimdiden böyleyse son zamanlarda allah yardımcımız olsun😄
babygirl02 1kovakizi kız ben hiç bir iş yapmıyorum hep oturuyorum bi iş yapsam o yüzden nefes darlığı oluyor dicem ama yok hep yatıyorum oturuyorum yani