Hanımlar 7hafta 2 günlük hamileyim ilk zamanlar hiç bişi hisetmedim ne bulantı ne bişi maneviyatim iyi olduğu için bide bı kaç işaret olduğu için test yaptırdım pozitif çıktı doktor negatif cikcak demişti o bile şaşırdı 😂 neyse konuya geleyim dediğim gibi başlarda ne bulantı ne bişi 5haftaya girdik ben öldüm öldüm dirilsim halsizlik bulantı falan hep ekşi yiyorum bu 7haftaya girdim iki gündür çok istahliyim ve 4gundur de bı tatlı yiyesim var aslnda ben tam tatliciyim bu dönemde de hiç yememistim yine bı tatlıya dönüyorum bulanti hapinida kulaniorum çok dinçim ayriyetten kirpiklerim ve saçlarım döküldü benim kirpiklerim kasımı geçiyor saçımda belimin baya aşağısı doğal olarak piskolojikmen etkilendim sizde böyle şeyler oldu mu sizce Cinsiyet ne olabilir tabi bunu 13.16 haftalıkken net belli olduğunu biliorum sadece fikrinizi almak istedim çok uzattım teşekkür ederim 🩷💙😘