oglussannesiiii 115/80 çıktı kızlar küçük tansiyon sınırı 90 ama benim gebelik tansiyonum var büyük tansiyon yüksek çıkardı ilk defa küçük tansiyonum sınırda çıktı 36+2 haftalık hamileyim neden oldu acaba böyle birşey başına gelen var mı?
Deletedmom_297 oglussannesiiii nırmal stres yamayın bende öylesine ölçtüğüm bozuk bir aletle tansiyonda 14/8 görünce aşırı strese maruz kaldım hastanelere koştum o hafta stresten hep yüksek geldi sonra bıraktım ölçmeyi sonra tekrar ölçeye başladım normal çıkıyor