Babyborn Mart Anneleri, son hafta kontrolleriniz nasıl ? Benim daha açılmam da yok . Yalnızca nst de hafif sancım çıktı 😅
Kent21 Babyborn 38+6 haftalık. 36 dan beri 1cm açılmam var ve hafif sancı çıktı bendede. 3 haftadır açıkilk var ama gelen giden yok
Aymehah Babyborn 1 haftadır 2 parmak açıklık var nst de sancı 100 lerde hissetmiyorum pek ama. Doktor her an bısey olabılır dedi ama hıc bısey olmuyor hamile degıl gibiyim Agır bile hissetmiyorum ne olacak bu halim...
Tugbadericiii Aynen benimde öyle 39 + 2 bugün nts de hafif sancı cıktı ve kızım kendı halınce tskılıyo karnım inmedı yukarda hala gelmeye niyeti yok gibi 🙂
Babyborn Figennn 🤣 ayyy 🙈 yaa hergün uyanıyorum bugün mü doğum diye düşğnmekten yoruldum. Sabırsızlanıyorum artık . Akşamları çok ağrım oluyor yalnız
Babyborn Figennn 😂 Sağsalim gelsinler inşallah yaa geç olsun güç olmasın 😄yalnız şu geç gelmeyi de fazla ciddiye almasınlar 🙈
CansuCaTurkmen 39+1 deyiz nstde 38+5 te sancılarım çıktı 50 üzerinde seyredip 100 lere kadar çıkan ama malesef gelen yok 😬
Babyborn CansuCaTurkmen bugün bende 38+6 dayım çıka çıka 40 larda çıktı sancım . Ama bebek tam doğum pozisyonunu almış doktor heran herşey olabilir dedi 😅demesine ama sanki uzun sürecek gibi geliyor
Meddythemama CansuCaTurkmen 100 ü gördüysen meryem ana otunın suyunu içebilirsşn bnce. Açılmata faydası oluyormuş
CansuCaTurkmen Babyborn öyle dediklerine bakma benim 36 dan beri kanalda güya 😂😂 gerçi kişiden kişiye değişiyor bana da bol bol hurma ye her an olabilir dediler ama malesef 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
CansuCaTurkmen Babyborn sağlıkla hayırlısıyla gelsinler canım evet kuru olan ramazanda tükettiğimiz 😊
Babyborn Aymehah ne güzel ağırlık hissetmiyorsanız ama 😄 ben kalkacağım zaman çok zorlanıyorum yürürken aşırı baskı hissediyorum