sibell77 nuranay şiddetli ise el ayak bacaklarda var ise gebelik kolestazıdır muhakkak doktora başvurun
Katya1 nuranay bende kolestaz geçirdim kaşıntım çoktu, evde sirkeyi suyla açtım biraz pamukla sürdüm vücuduma çok iyi gelmişti. Suyla açmadan da sürebilirsin sirkenin bir zararı yok cok geçmis olsun🌸
tugba6333 @nuranay gebelikte kaşıntı olabiliyor ama siz yinede ne olur ne olmaz bı karaciğer enzimlerinize baktırın Derim
ylnydgd Kolestaz ise herkesin dediği gibi ciddi sonuçları olabilir. Kaşıntı acil doktor sebeplerindendir bence direkt doktorunuza gidin. Geçmiş olsun
aela Bende de kaşıntı var karaciger değerlerim normal çıktı özellikle göbek bölgesi ve iç kollarım ve kafam kaşınıyor