Gencbirannis Merhaba kızlar ıspanak kavuralım dedik eşimle kavurduk daha sonra eşim üzerine yumurta kırıp yemek istedi o pişene kadar bütün ıspanak biraz yanmış çıtır çıtır olmuş tadında pek bişey yoktu ama görüntüsü pek iç açıcı degildi acaba zararı olur mu😀