Merhabalar 3 gün önce normal doğum yaptım ilk doğumum ve dikişlerim var doğumdan sonra iyiydim ama dün eve geçtim yürürken biraz ağrım oluyordu ama bacağımı kaldırırken acı var rahim kemiğimi zorladım sanırım orası da ağrıyor şişlik vardı buz koydum daha iyi ama yatamıyorum zor yürüyorum doğum yaptığım gün bile böyle değildim nasıl geçicek bu ağrım normal ne zaman yürüyeceğim ve genel sağ bacağım da acı ve adım atarken daha zorlanıyorum kalkarken otururken de sağ bacağım çok şiş bileğimin biraz üstünden bilek altıma kadar davul gibi sol bacağım da yok ama ne zaman düzelecek bu durum