İlk idrarla mı yaptınız bunu, birde bende ovülasyon testi ile öğrenmiştim hamile olduğumu, sabah yaptıysanız akşam ya da yarın sabah ilk idrarla bir daha yapın belli oluyor zaten, 2 gün gebelik testi ile takip etmiştim adetime daha 1 hafta vardı hatta, beta 157 ile öğrenmiştim, inşallah sennde öyledir, hemen kan verme biraz yükselsin en azından ki varsa belli eder testlerden 10 15 tane gebelik ovulasyon ne varsa yaptım, sabah öğlen akşam, cumartesi pazar takip ettim, p.tesi sabah yine yaptım baktım baya koyulaşmış gebelik testi sonra hastaneye gittim kan verdim