Miniminiminnos büyük şeyleri aldık ama küçük ıvır zıvırları hala almadım kıyafet var gibi ama gözüme yok gibi gözüküyor. Kız bebiş olunca bütün gördüğüm cicili bicili şeyleri almak istiyorum. İlk doğumum olacağı için korkuyorum yalan yok. Bazen diyorum keşke 3. Bir doğum şekli olsa düşüne düşüne bulcam sanırım bulursam sizede yazarım 🤣 Sanki 1 yıldır hamileyim 31+0 olduk. 7. Ay yavaş geçiyor biri yelkovana akrebe asılmış gitmesini engelliyor gibi. Protein kaçağı ve idrar yolu enfeksiyonum var midem sular altında su içmekten. Tansiyon takibi yapıyorum şuan iyiyim. Kalça ağrılarım var krampları saymıyorum zaten. Sürekli iç çekiyorum sanırım nefesim daralıyor bilmiyorum ama ilk çocuk bana yetti ya. Artık zafere adım adım koşuyoruz az kaldı. Hepimizin Allah yardımcısı olsun kolay travmasız az acılı doğumlarımız olsun😇🌸