Fahriye41 Miniminiminnos 10kasim gözüküyor şükür hepsi bitti artık gelsin gitsin dogurayim istiyorum hamilelikten soğudum desem inşallah yargılanmam gerçekten gün geçtikçe ağrılarım artıyor kalçama kadar ağrı var artık aglicam yere uzanıp o derece sinirlerim bozuldu
nilinannesiii Miniminiminnos merhaba benim 5-10 kasım arası dedi doktorum heyecan var yok gibi yeni yeni alıyorum biraeyler ikinci gebeliğim ilki kız bu erkek💙
nilinannesiii Fahriye41 benimde öyle ama biran önce doğurayım demiyorum çünkü kızım 5 yaşında nasıl olacak onu düşünüyorum korkuyorum açıkcası. sizin cinsiyet nedir benim de çok bel ağrılarım bacak eklem ağrılarım var
meteniinannesi Fahriye41 Benimde 10 kasım görünüyor aynı durumdayız hele birde azıcık sırt üstü yatsam bebek sanki kalçalarımda oturuyor gibi kuyruk sokumum heryerim , soluma yatmayı da alışkanlık haline getiremedim hep sağımdayım onun vicdan azabını çekmektende mental olarak yoruldum bende bir an önce geçsin istiyorum. Nefes darlığı da cabası
Fahriye41 nilinannesiii erkek olucak canim ilk çocuğum da erkek 2 yaşında artık ağrılardan ben dogurayim istiyorum inan Ağrıdan mi yoksa başka bir şey mi sürekli ağlayasim geliyor ağrılarım var geçmiyor
Hizliveofkeli Bu gebelik bana da çok zor geldi. İlk gebeliğin çok keyifliydi. Bunda doğursam da kurtulsam diye bekliyorum. Hazırlık olarak sadece alışverişi bitirdim. Yıkayıp ütüleyip yerleştirmem gerek. Şu an çok hastayım toparlanınca hemen başlamayı düşünüyorum.
Elifsemra Hizliveofkeli benim iki kızıma da hamileyken çok rahatttim ama bu hiç rahat günüm yok agrilarim hiç bitmiyor varislerim oluştu benim için çok zor oldu hazırlığını da bitirdim utusunu yaptım elbiselerini yıkadım herşeyi hazır çok şükür bı gelsin ben razıyım herşeyine bu arada 3. Kızım 😊😊
nilinannesiii Fahriye41 aynı benimde öyle canım ya erkek çocuk farklıymış gerçekten ben magnezyum kalsiyum falan kullanıyorum
Ziysann 11kasıma gün verdi doktorum.Herşeyini bitirdim desem yeridir park yatağı ile hediyelikleri kaldı birtek.. 28.haftaya kadar hepsini bitirmekti niyetim ağırlaşırım diyerek çok şükür öyle oldu bekliyoruz ilk bebeğimizi
Nihan87 İlk hamileliğim çok rahattı ama bunda ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum.. kıyafetler hazır çoğunlukla yıkadım ütüledim, anakucağı, hediyelikler falan kaldı halledeceğim. Şu ekimi de atlatalım hayırlısıyla da..
Fahriye41 nilinannesiii bende kullanıyorum canım ama bazen onlar bile fayda etmiyor acile geldim artik dayanamadım
Elifsemra Miniminiminnos 15 20 Kasım da benimki insallh şimdide sıkıldım daraldim gün gelse de dogursam artık
Pitircigin_annesi 27 kasım benimki bakalım erken yada daha geç mi olur bilemiyorum dogum sekli de suanlık normal dogum . Sabırsızlıkla kızımı kucagıma almayı bekliyorum. Esyalrını aldım sadece odası kaldı onu da bugun yarın alıcaz bır aya gelir dediler bakalım agırlasmadan gelse de rahatca yerleştirsem 🌸😍
Nurgul1010 Pitircigin_annesi benımde 28 kasım doktor kontrollerını beklemek cok sıkıcı gelıyor banada gun gecmıyor ekımı bı ortalasaydık bırde yenıdogan kac tane aldınız arkadaslar ben kara cahıl gıbı hıssedıyorum kendımı 3 tane aldım buyukler yeter dıyor hastaneye gıdıp gelsem yıkayıp kurutmaya yetısmez cocuk cıplakmı kalcak dıyorum
esmaa535353 Bende Kasımda doğum yapacağım inşallah şuan 29+2 gunluguz riskli bı gebeyim hepinizden dua istiyorum herseyim hazır sadece yıkanıp utulenip bavula koyulması lazım çok hareket etmiyorum yavaş yavaş yapacağım inşallah hepimiz sağlıkla doguralim 🤍🤲🏻
Burcak61 Miniminiminnos normalde 13 kasım 31+4 üm bugün ama doktor 37 de alacağız dedi ekim annesi olacağım sanırım ay çok az kaldı 🙂 ama ben daha yeni giysi dolabı aldım henüz eve gelmedi gelince ütü yapıp yerleştireceğim bir de hastane çıkışı lohusa takımı almam lazım onları da henüz almadım😕
hulya10 Burcak61 sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻 neden 37 dedi peki ben de 30u bitirdim ama tarihi neye göre veriyorlar merak ediyorum
Burcak61 hulya10 bende plasenta previa totalis var ve yapışıklık olabilir hafta sonu MR çekilecek bebek tek arter tek ven beslenme sıkıntısı ve kanamam şu anlık yok temennim 37 ye kadar bu şekil gitmesi bu perşembe çalışamaz raporu verecekler bende hazırlıkları bitirip bebeğimi bekleyeceğim