[silindi] ben de yaklaşık 10 yıldır içiyordum, günde 1 paket bitiyordu, öğrendiğim günün aksamı oturdum içtim bu son paketim dedim ve ertesi gün tamamen kestim çünkü azaltayım desem yine sevindiğimde üzüldüğümde bir iki derken yine bırakamayacaktım o yüzden bebeğe olan zararlarını araştırıp hiç içmeyeceğim diyerek kafandan tamamen atmak bu bilinçle hareket etmek etkili bence. İçme isteği de çok az oluyor kesin karar verdiğinde