Selinnnce bak buna katılıyorum. Benim günde 10 15 kez kusmam oluyordu, kusmasız öğürmeleri saymıyorum bile 🙇 önceleri kusmayı 2 3 e düşürdü. Sonra sadece bulantı çektim. 15 hafta bitti oda kalmadı çok şükür. Son bikaç gündür yemek yiyebiliyorum. Gerçi o da makarna falan 😀