Nrslbkc Yakında sezaryen olan kızlar özel yada devlet hastanesi fark etmez kaç gün kaldığınızı yazarmısınız? Kimi 1 kimi 2 gün kalınıyor diyor doğumumun üzerinden 5 sene geçti merak ediyorum ve eğer 1 günse çok mutlu olurum biraz önce eve gelmek çok iyi
klncbebek Nrslbkc benimde doğumum 5 sene önceydi 2 gün kaldım bı tanıdığım 1 hafta önce devlette yaptı oda aynı 2 gün kaldı 48 saat kalmanız gerekiyor diye biliyorum
Embu Nrslbkc ben 1 gün kaldım gazımı çıkarmış ayaklanmıştım kızıma da gerekli testler yapılmıştı gitmek istiyorum dedim imza alıp çıkardılar eve gelip banyo yapıp uyumuştum sanki bütün ağrım yorgunluğum evimde 2 saat sonra uyandığım da geçmişti o kadar ilaca seruma rağmen canım
Nrslbkc Embu evet ya tam olarak demek istediğim buydu ilk gün yatış evet ama ikinci gün çıkış olduğunda eve gelip banyo falan yaptığında süt daha çabuk gelir hemde ev ortamı ya hastaneye benzermi. Bende şansımı denerim o zaman bakalım
Naazli Nrslbkc ilk doğumumda 1 gece kaldım. 2. Doğumumda yine 1 gece kalacaktım ama doktorum bence 2 gece kal iyice dinlen dedi onun sözünü dinledim. Kendi isteğimle 2 gece kaldım
Embu Nrslbkc duruma göre hareket edersiniz canım ağrınız olursa belki siz çıkmak istemezsiniz inşallah ağrısız kolay doğumlarımiz gerçekleşir 💕
Nrslbkc deletedmom43191 öyle değil işte ablam özelde yaptı 1 gece kaldı devlet ve özel fark ediyor diğer ablam devlette 8 sene önce oda imza ile çıkmıştı o kiminden 1 kiminden 2 gece diye duyduğum için sordum ztn benim 3. Doğumum olacak diğer ikisindede 2 gece kaldım ama 2 gece kalmak istemiyorum
zeyka 2 sezaryenim de özel de oldu ikisinde de 1 gün kaldım. Özelde 1 gün kalınıyor tabi ameliyat sonrası genel durum ve gaz çıkarma tuvalete çıkma durumlari olumsuz olursa daha uzun süre bekletiyorlar