Tüp bebek sürecindeyim 2 eylülde adet olmuştum adetimin 5. Günü femeraya başladım kontrole gittim henüz bi gelişme yok dedi yarın tekrar kontrole gideceğim 10. Gün oluyor. Bugün aniden sol kasığımda 2-3 saniyelik dayanılmayacak bir ağrı oldu bıçak saplanır gibi. Sol yumurtalığımda yumurta görünmüyor normalde. Hissettiğim bir şeyler oldu adet oluyormuşum gibi peçeteyle sildikçe gelen bi kahverengi akıntı var az olacak şekilde bu durumu yaşayan var mı açıkçası endişeliyim.