Ya kızlar hastalık bu her çocuk yaşayacak illaki ama ben çok korkuyorum Salı günü boğazım agrimaya başladı o gün dişimdendir dedim çünkü hep yaşıyordum dikkat etmedim ertesi gün burnum da tıkanınca hastalandığımı anladım ve maske taktım çok dikkat ettim ama tabii ki o süreçte geçen geçti herhalde. Kızımın biraz burnu tıkalı hapşırrıyor çok arada öksürüyor ama öksürük suan ıcın takılacak bı sekılde degıl. Şu anlık doktorluk bir durum göremiyorum her şey normal ama ben çok korkuyorum benim bir tane çocuğum RSV virüsünden vefat etti o prematureydı duzeltılmıs yası 21 gun kronık yası 2.5 aydı. Önce öksürük başlamıştı onda sonra ilerledi ve vefat etti biz rsv olduğunu öleceği günü öğrendik ve her hastalık duydukça bu travma tetikleniyor. Çok korkuyorum ben basit nezle oldum herhangi bir ağır geçirmedim ama ya RSV olduysam çocuğuma bulaştırdıysam kızım 37 haftalık doğdu kuvöz geçmişi yok kronik rahatsızlığı yok anne sütü alıyor ek gıda zaten çok fazla yemeyen bir bebek sürekli burnunu açıyorum ihlamur veriyorum C vitamini olarak mandalina portakal da veriyorum zaten temel besin kaynağı anne sütü çocuğuma bir şey olur mu eşim de ben de çok kötü durumdayız şu an çok korkuyoruz bu arada beş gün sonra dokuz aya girecek yani çok küçük de değil kızım ama bu zamana kadar hiç böyle nezle tür hastalık yaşamadı çünkü çok koruduk ama kendimden koruyamadım kendımı çok kötü hıssedıyorum içim param parça gozumun önüne oğlum gelıyor kaybetme korkusu yaşıyorum yıne burun tıkanıklığı ıcın doktora gıtmem gerekırmı Burun tıkanıklığı devamlı yok sadece ne kdr açsam da ara ara tıkanık öksürük yok gibi normal zaman da da olduğu kadar