Evde dün geceden beri belimden kasığıma sancı girip duruyor 10 dk 15 dk bir. Mide bulantımda çok oluyordu. Halsizlik ve üşüme de başladı gece. Dayanamıcak kadar ağrı olmaya başladı 1 saat önce geldim acile şuanda kan sonuçlarımı bekliyorum. Ama nst de yine sancı çıkmadı yani ben anlamıyorum bu ağrılar neyin nesi. Açılmam da yok su sızması da yok. Bu bebenin gelesi yok ben iyice bittim artık ağrılardan. Nolcak bilmem