Mucizem_63 ben de 24+6yım kuşum ben de ilk trimesterdaki gibi hafif kasık ağrıları geliyor gidiyor. Ama bu hafta çok çok yorucu bi haftaydı benim için domates yaptık, evi biraz temizledim, kızıma alışveriş yaptık falan derken nerdeyse hiç yatmadan geçirdim haftayı. Üstüne bide idrar yolu enfeksiyonu olmuşum ben o bel ve kasık ağrılarımı buna bağlıyodum 🤷♀️