kızlar benim lekelenmelerim oluyor diye birkaç başlık açmıştım ve bana sebebi belki mantardan kaynaklı demişlerdi. Gebelikte mantar enfeksiyonu yaşayan oldu mu acaba? nasıl bir süreç ilerledi ya da geçmesi için ne yaptınız? progestan fitil olarak kullanıyorum ilerletir mi acaba? lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim