Üst solunum yolu enfeksiyonu olmuşum o kadar kötüyüm tarif daha edemem nabzım 150lere çıktı kadın doğum doktorum başka şehirde ona sorduğumda kesinle antibiyotik tedavisi başlanmalı orada acile git yazdır diyor buradaki hiçbir doktor parol dışında bişey yazmıyor hamilelere antibiyotik olmazmış enflasyon yaşayan var mı hangi ilacı kullandınız böyle saçma sapan bir yaklaşım görmedim ya