5 haftalık hamileyim. Kronik kurdeşen tanısı aldım yaklaşık 3-4 ay önce ve Blaxten kullanıyordum doktorum hamilelikte kesti Allersete geçti ama her gün kullanmak zorundayım, korkuyorum, genelikte kullanıp doğum yapan oldu mu ? Bebeğimde bir sıkıntı olmasından korkuyorum. Ama kullanmadıgım durumda bebeğin daha çok etkilenir dedi doktor