sidibal Trimester da rahatlayan var mı kızlar dün çok kötüydüm bugün yok. Belirti azalması değil değil mi? Benim gibi bu dönemlerde mide yanması azalan var mı ?
Zelis_ozdrgn sidibal canım 24 haftalık olduk dün gece hiç yanmadı ama önceki gece uyutmadı beni normaldir bi çok yanıyo bi yanmıyor azalıp artıyo yani benim hep aynı azalma yoktu
LadyX sidibal yok yaa ben hamileliğim boyunca mide rahatsızlıkları çektim hep. Sindirim problemleri kabızlık vs.
Zelis_ozdrgn sidibal yok canım benim hep öyle bazen çok yanıyo bazen hiç yanmıyor kefir ve soğuk süt iyi geliyo mide yanmama
Hzltpl Ne yaptıysam geçmedi mide yanmalarım ta ki gaviscon şurup alana kadar kurtarıcım oldu tadı da ilaç gibi değil zaten naneli mentollü kesinlikle öneririm