Busra6694 benim saçım kıvırcık kalın telli baya Dyson airstrait kullanıyorum şu an. Direkt ıslak saçı düzleştirmekten iyi performans alamıyorum benim sabırsızlığım da olabilir ama bence öyle yaptığımda kabarıyor üstünden kuru ayarda tekrar geçmem gerekiyor ya da duştan sonra dipleri kuruyunca yapıyorum saçıma diğer düzleştiriciler gibi asla zarar vermiyor. Bir de normal düzleştiriciden benim için en büyük farkı düzleştirdikten sonra toplasam da asla toka izi kalmıyor dyson kullandığımda saçlarımı açıp normal kullanabiliyorum. Dysondan önce arzum ve Braun kullandım Braun daha hızlıydı saçlarımı çok kalın tutamlarla bile düzleştirebiliyordum. braun satin hair iontech modeliydi ama çok uzun süre kullandığım için kaçıncı seriydi hatırlamıyorum. Arada fön tarakları düzleştirici tarak vs de denedim bu arada. Bu işe çok para harcamış biri olarak sık şekilde düz kullanmayı seviyorsanız dyson öneririm bütçe dahilindeyse. Dyson airwrap içinde coanda adıyla düzleştirici başlığını ekledi bildiğim kadarıyla hep düz değil arada farklı şekillerde kullanıyorsanız belki o model paranıza değer bence airstrait sadece düzleştirici için pahalı maalesef hep düz kullanmayan biri için